صدای AMWAY - دو
آقای جان فلمینگ از شبکه ی خبری DSN به تازگی با آقای جان پارکر٫ رئیس فروش Amway مصاحبه ای انجام داده راجع به شیوه ی رهبری٫ یادگیری و شاد بودن٫ در تمامی مراحل انجام کارها. قسمت دوم.
DSN: پیشنهاد شما برای نتورکرهای فعال شرکت برای انگیزه دادن به تیمشان و هدایت آن چیست؟
JP: پیام اصلی همیشه این است که تجارت ما و در حقیقت کل این صنعت بر پایهء کمک به دیگران بنا شده است. تک تک افراد موفق بالاخره روزی متوجه می شوند که موضوع این تجارت٫ خدمت به دیگران است نه کسب منفعت شخصی. تنها بعد از گذر از این نقطه است که لذت واقعی در این تجارت تجربه خواهد شد٫ منافع این صنعت شامل حال افراد می گردد و بنابراین افراد طعم موفقیت را خواهند چشید.
DSN: آیا در شرکت Amway یک اصل پایه و اساسی برای تعریف و نظارت بر رهبری وجود دارد؟
JP: من واقعا فکر می کنم که باید توجه و تمرکز افراد بر روی فروش زیرمجموعه های آنها باشد نه بر روی سود خودشان. لیدرهایی که فقط به سود خودشان فکر می کنند موفقیت های کوتاه مدت کسب می کنند. اما مردم متوجه رفتار و افکار آنها می شوند! بنابراین٫ این افراد در طولانی مدت پیروانی نخواهند نداشت. مگر اینکه آنها تمرکز خود را متوجه یک دلیل بزرگتر بنمایند. همان دلیلی که این تجارت بر پایهء آن بنا شده است.
- ۹۴/۰۳/۱۱