google-site-verification: google82b0e84639baf9c1.html

سیمرغ عصر تجارت

بازاریابی شبکه ای سیمرغ / Simorgh Network Marketing

سیمرغ عصر تجارت

بازاریابی شبکه ای سیمرغ / Simorgh Network Marketing

سیمرغ عصر تجارت

ما برای در پیش گرفتن این سفر شیر یا خط انداختیم.شیر آمد؛ یعنی باید رفت و ما رفتیم.
اگر خط هم می آمد، حتی اگر ده بارخط می آمد، ما آن را شیر می دیدیم و می رفتیم.

مقاله ویژه 2

admin | يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ب.ظ




لزوم داشتن نگرش صحیح :


گزیده‌ای از کتاب جایگاه بازاریابی شبکه‌ای در عصر الکترونیک:

بازاریابی شبکه‌ای که صنعت نوینی در دنیا و شیوهء تجاریِ جوانی در ایران می‌باشد، ظرف پانزده سال گذشته، تعاریف و تصاویر متفاوت و گاه متضادی را از خود به جامعه ارائه داده است. گاه، نتورکرها خود را پیشگامان و طلیعه‌داران تجارت نوین و منجیِ دوستان خود از شرایط نابسامان اقتصادی معرفی می‌کنند و بازاریابی شبکه‌ای را بهترین و تنها راه رسیدن به کامیابی میدانند. گاه، رسانه‌های عمومی، با تیزترین حمله‌ها و انتقادها از مال التجاره‌های موجود گرفته تا شیوه‌های آموزشی، فعالیتها و تراکنشهای مالی، این صنعت را تا مرز همدستی با جریانهای تروریستی اقتصادی و شیطان پرستی، به قهقرا می‌کشانند.

این بازهء وسیعِ قضاوت که در کمتر شغل و حرفه‌ای دیده می‌شود، ناشی از نگرش‌های متفاوت حاکم و در نتیجه، شیوه‌های مختلف فعالیت نتورکرها می‌باشد. بنابراین، شاید خالی از لطف نباشد تا نگرشهای مختلف فعالان این تجارت را محک زنیم.

در همین راستا، یکی از شاخص‌های بسیار مهم، برای محک زدن جایگاه اجتماعی و شخصیتی هر تاجر و بازاریابی، بررسی بازار هدف او است. جالب است، بدانیم که طی پانزده سالِ گذشته در ایران، در صنعت بازاریابی شبکه‌ای، بعضی از مجموعه‌ها، در بین کارگران افغانی، به سرعت رشد کردند. در حالی که بعضی از مجموعه‌های دیگر، از دانشجویان دورهء کارشناسی ارشد، ورودی می‌گرفتند. مجموعه‌هایی بودند که بین بازاریها و مغازه‌داران، رشد نمودند و بازارِ هدف برخی از تیمهای دیگر، جامعهء پزشکان بود. با وجود اینکه تمامیِ این مجموعه‌ها، تحت یک عنوانِ واحد یعنی بازاریابی شبکه‌ای فعالیت می‌نمودند، اما اخلاق و نگرشِ متفاوت حاکم بر تجارت آنها، باعث شده بود که هر کدام، شیوه و روش متفاوتی را برای فروش ابداع نموده، بتوانند در بازار هدف مشخصی فعالیت کرده و محصولات خود را به فروش برسانند.

به زبانی دیگر، نتورکرها، همیشه می‌توانند، با توجه به آن تصویری که مایل هستند تا اجتماع از آنها و شغلشان داشته باشد، بازار هدف و نیز یکی از شیوه‌های فروش را انتخاب و از آن استفاده نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی